tel. 669 700 241

made by Studio Bakłażan
Copyright © Marcin Koszczyński 2017
Nie kradnij, przyjdź lepiej na trening!

tel. 669 700 241

Dołącz do najlepszych!

Marcin Koszczyński, trener personalny, Ustroń

Bycie trenerem to wielkie szczęście i duża odpowiedzialność, dlatego tak ważnym dla mnie jest ciągły rozwój, poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności. Staram się kreatywnie podchodzić do treningu, ciągle się rozwijać i doskonalić. Zdrowy tryb życia to niekończąca się dziedzina wiedzy. Każdego dnia uczę się czegoś nowego i każdego dnia tę wiedzę przekazuję swoim podopiecznym. To mój cel i moja pasja.

Ruch towarzyszył mi od zawsze. Przez lata pracowałem w dużych firmach oraz międzynarodowych korporacjach, w Polsce i za granicą, dzięki czemu miałem możliwość trenować w różnych klubach sportowych. Kilka lat temu postanowiłem zdjąć krawat, skupić się tylko i wyłącznie na pasji (sport i zdrowie) i to uważam za wielki sukces. Kocham swoją pracę, inaczej nie jestem w stanie tego nazwać. To sprawia, że każdego dnia z przyjemnością wstaję z łóżka. Praca, która jest pasją to wielkie szczęście, którym staram się dzielić ze swoimi podopiecznymi.

Pamiętaj, nie papier robi trenera. Bycie trenerem to nieustająca nauka, ciągła weryfikacja i poszerzanie wiedzy. To również podejście do każdego indywidualnie, ze skupieniem i zaangażowaniem.

Już blisko 10 lat pracuję z moimi podopiecznymi indywidualnie, prowadzę również treningi grupowe w Ustroniu dla swojego Teamu. Po więcej szczegółów na temat zajęć grupowych zapraszam na stronę wolf-team.pl

Przy okazji mam uprawnienia instruktora Polskiego Związku Muaythai, międzynarodowe uprawnienia trenerskie federacji World Muaythai Council, oraz International Federation of Muaythai Amateur. Jestem również instruktorem ketllebell Polskiego Stowarzyszenia Kettlebell i Fitness. W swoich treningach wykorzystuję elementy jogi, gimnastyki i podnoszenia ciężarów. Zdrowe ciało to ruch i dieta, dlatego wśród swoich podopiecznych promuję zdrowe i świadome odżywianie.

Czym jest Movement?

Movement jest kombinacją kalisteniki, sztuk walki, parkour, podnoszenia ciężarów i tańca. Movementu jednak nie da się wpasować w żadną konkretną dyscyplinę, bowiem jego esencją jest ekspresja, doświadczenia i możliwości konkretnego człowieka. Movement może być wykorzystywany jako trening sam w sobie, ponieważ świetnie rozwija całe ciało i wszystkie jego możliwości, umiejętności. Myśląc o movemencie w kontekście sportów walki należy traktować go jako łącznik wszystkich elementów składowych treningów zawodnika MMA. Twórcą pojęcia Movement Culture jest Ido Portal

Read More

Ruch dla otyłych. Jak walczyć z nadwagą?

Przy okazji osób otyłych, które mają pewne ograniczenia związane z ruchem, trening powinien być tak dobrany, by nie stanowił dodatkowego stresora dla organizmu. Najważniejszą rzeczą, na jakiej powinniśmy się skupić, chcąc być zdrowym to działania systematyczne i długoterminowe. Zdecydowanie lepiej zadziała kilka spacerów w miesiącu niż jeden trening dosłownie masakrujący organizm. Ruch w wodzie i spacery na świeżym powietrzu stanowią najlepsze wyjście dla osób rozpoczynających walkę z nadwagą i otyłością. Obie aktywności charakteryzują się niskim ryzykiem wystąpienia kontuzji i wysoką efektywnością w pracy nad harmonijnym rozwojem całego ciała.

Read More

W zdrowym ciele “zdrowa kupa”

Kochani, nie ma się co wstydzić i generować kolejnego tematu tabu, każdy lubi robić zdrową kupkę i nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Jednak o tym, jak ją zrobić i sprawnie z siebie wydobyć, dowiecie się z tego tekstu. Pamiętajcie, kupa to jedna z tych rzeczy, dzięki którym, możemy się wiele o sobie dowiedzieć. To dzięki niej wiesz, w jaki sposób funkcjonuje przewód pokarmowy, a przecież wiadomo, że jelita to drugi mózg.

Read More

Obóz biegowy w górach — podsumowanie

Czyste powietrze, oszałamiające widoki, kojąca zieleń drzew, miasto uzdrowisko to idealne miejsce na aktywny wypoczynek. Obóz był trzydniową kopalnią wiedzy na temat holistycznego podejścia do treningu. Przygotowaliśmy dla uczestników kompleksową ofertę zawierającą treningi (biegowe, wycieczki górskie, nording walking, warsztaty z rolowania, mobility i trening specjalistyczny kettlebell), jak i odnowę biologiczną oferowaną przez hotel w postaci kąpieli perełkowych, spa, basenów z hydromasażami, sauny. Zadbaliśmy również o zbilansowane posiłki, zdrowe soki i bezglutenową dietę.

Read More

Sport dla dziecka. Jak wybrać trenera dla Twojego dziecka?

Rozładowuje stres, uczy koncentracji i systematyczności + Pozwala poznać i kształtować samego siebie + Ćwiczy orientację przestrzenną i świadomość własnego działa + Uczy odwagi, pokonywania lęków, dodaje pewności siebie + To właśnie dzięki niemu mózg jest zdrowy i dotleniony + Jest świetną alternatywą dla komputera i smartfona. Ba! Stanowi mocną broń w problemach z nałogami komputerowymi + Leczy i zapobiega chorobom + Warunkuje zdrowy rozwój psychoruchowy + Pomaga poradzić sobie z burzą hormonów w wieku nastoletnim + … = RUCH

Read More

Trening na wakacjach

Świadome odpoczywanie i aktywna regeneracja, czyli jak wypoczywać, by być wypoczętym?
336 godzin. Dwa tygodnie. Tyle trwa urlop przeciętnego Polaka pracującego na etacie, niezależnie czy jest to prezes przedsiębiorstwa, pani na kasie, czy dyrektor marketingu. Tyle mniej więcej czasu w ciągu roku ma pracownik na regenerację, odstresowanie, naładowanie baterii. Odpoczynek od jest konieczny, żeby dobrze to znaczy efektywnie funkcjonować w pracy i w życiu codziennym. Dlatego tak ważne jest zadanie sobie pytania: Jak wypoczywać, żeby być wypoczętym?

Read More

Obóz biegowy w górach (Ustroń)

Od lat pracuję z biegaczami i bardzo cieszę się, że nareszcie udało się stworzyć formułę na zdobywanie odpowiedniej i kompletnej bazy wiedzy potrzebnej do uprawiania sportów biegowych. Pierwszy raz w Ustroniu (a bardziej w tej górzystej jego części), organizujemy dla wszystkich biegaczy obóz biegowy w górach. Zapraszamy biegaczy bez względu na staż biegowy, poziom wytrenowania, wiek i płeć. Obóz biegowy w górach to trzy dni optymalnie dopasowanego treningu biegowego wraz z warsztatami z treningów uzupełniających takich jak joga dla biegaczy, kettlebell, rolowanie mięśni, z których każdy profesjonalista i amator z pewnością skorzysta.

Read More

Formę buduje się przez całe życie,
na całe życie.

Forma na lato, sylwetka do bikini, cudowna dieta, jak wyglądać dobrze w Sylwestra, noworoczne odchudzanie. Jesteśmy zasypywani przez media podobnymi nagłówkami nakazującymi szybkie i gwałtowne zmiany. Nie jeden z nas zachęcony obietnicą natychmiastowego sukcesu, po latach siedzenia w fotelu z dnia na dzień zaczyna biegać, przechodzi na drakońską dietę i wydaje fortunę na suplementy. Niestety zapał szybko mija, a to, co pozostaje, to kontuzje, efekt jojo i pusty portfel.
O tym, jak będziesz się czuła (czuł) za 5, 10, 50 lat zależy od tego, jak traktujesz siebie teraz. Ty, to twoje ciało i Twój umysł. Jest cudownie, gdy jedno i drugie współgra w harmonii. Dlatego tak ważna jest zarówno higiena psychiczna, jak i zadbane ciało.
Zadbane to znaczy zdrowe, dobrze odżywione, zregenerowane ciało, któremu każdego dnia dostarczasz wszystkiego co najlepsze. Jeśli chcesz, żeby Twoje ciało służyło ci do późnych lat Twojego życia (tak, ty też kiedyś będziesz stary), to musisz dbać o nie teraz.
Każda Twoja decyzja (zjedzenie pączka z lukrem, czy źle wykonany martwy ciąg) będzie miała konsekwencje w przyszłości. Podejmuj decyzje mądrze. Gdy czegoś nie wiesz, pytaj.

Ruch to życie,
życie to ruch.

Natura wyposażyła nas we wspaniałe, silne wielofunkcyjne ciała, zaprogramowane na wysiłek fizyczny. Nowoczesna, wszechobecna technologia rozleniwiła nas i przyzwyczaiła do siedzącego trybu życia. Wszystko, czego potrzebujemy, możemy mieć bez większego wysiłku fizycznego, nie musimy zdobywać pożywienia, bronić się, ani uciekać. To powód większości przewlekłych schorzeń i chorób cywilizacyjnych. Pamiętajmy, to właśnie ruch wpływa na zmniejszenie procesów zapalnych, zwiększenie wrażliwości insulinowej i obniżenie poziomu cukru we krwi, powstawanie nowych połączeń synaptycznych w mózgu i wiele, wiele innych. Ruch to lek na całe zło! A na dodatek:

Ruch to również
lek na stres

A teraz wyobraź sobie. Leżysz na łące, nagle pojawia się niedźwiedź. Raczej nie chowasz emocji pod krawat i z poker face na twarzy wdajesz się w dyskusję o menu na ewentualną kolację, lecz co sił w nogach uciekasz, bijąc rekordy prędkości. Prawda? A wiesz dlaczego? Bo stres to naturalna i bardzo potrzebna reakcja organizmu. Problem pojawia się, gdy tym niedźwiedziem jest Twoja szefowa, sąsiad, mąż, kierowca na drodze. Niestety nie możesz aktywować dużych mięśni w swoim ciele, by pozbyć się zastrzyku adrenaliny i wszystkie emocje kłębią się w Tobie, wybuchając w najmniej odpowiednim momencie.
Pamiętaj, stres nie jest niezdrowy, to brak odreagowania jest na dłuższą metę śmiercionośny. Mam jednak świetną wiadomość. Ruch to najlepszy sposób na równowagę hormonalną w Twoim organizmie. Dzięki niemu ustabilizujesz poziom adrenaliny, a dopamina i endorfina na koniec treningu przyniosą ukojenie.

Masz rację, teraz to najlepszy czas

by zacząć wspaniałą przygodę z ruchem. Aktywność fizyczna nie jest zarezerwowana tylko dla młodych, silnych i zdrowych. Tutaj nie ma ani górnej, ani dolnej granicy wiekowej. Nie ma też żadnych przeciwwskazań. Niezależnie od tego, czy zmagasz się z bólami kręgosłupa, starymi kontuzjami, stresem w pracy, otyłością, nadwagą, niedowagą, czy depresją, ruch jest dla Ciebie, a moją rolą jest dobrać go optymalnie do Twoich potrzeb. Nie odkładaj decyzji na później, bo później może nie nastąpić.

Personalne treningi sportowe

Każda forma ruchu jest dobra. W zależności od Twoich potrzeb, wybierzemy najlepszą.

Trening siłowy i wytrzymałościowy

Jedynym szybkim i bezwysiłkowym sposobem na utratę kilku kilogramów jest obcięcie sobie nogi. Jednak jeśli dla Ciebie nie jest najważniejsza cyfra na wadze, lecz transformacja ciała (redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa jędrności i składu ciała) i utrzymanie sylwetki na dłużej niż jeden sezon to jest to trening idealny dla Ciebie. Nic lepiej nie spala tłuszczu niż mięśnie. Jeśli dodasz do tego wysoką intensywność treningu, to efekty zobaczysz szybciej, niż ci się wydaje. Dzięki ćwiczeniom siołowo-wytrzymałościowym utrzymasz przemianę materii na właściwym poziomie.

Trening mobility

Łupie w stawach? Odzywają się stare kontuzje? Potrzebujesz chwili rozruchu, zanim pozbierasz się z łóżka, a o wiązaniu sznurówek na stojąco możesz jedynie pomarzyć? Prawdopodobnie Twoje ciało straciło sprawność i nie służy ci tak, jak kiedyś. Trening mobility to połączenie gimnastyki, jogi i pilatesu. Celem jest usprawnienie ciała i zwiększenie zakresu ruchowego. Jest idealny dla osób w każdym wieku (również seniorów) chcących odbudować i usprawnić ścięgna i stawy, aktywować swoje ciało i zniwelować bóle kręgosłupa.

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny to taki, w którym ćwiczenia mają bezpośrednie przełożenie na komfort i jakość Twojego życia każdego dnia, o każdej porze. Niestety nie osiągniesz tego celu, jeśli kupisz karnet na typową siłownię. Ponieważ głównym założeniem treningu sylwetkowego jest to, aby „ładnie” wyglądać, a nie uczyć poprawnych wzorców ruchowych spotykanych w codziennym życiu (podnoszenie dziecka z podłogi, ładowanie zakupów do bagażnika, odkurzanie mieszkania, kopanie ziemi w ogródku). Tak, więc jeśli twoim celem nie jest tylko zbudowanie sylwetki, lecz również bycie sprawnym i niedoświadczanie bólu podczas codziennych czynności, to polecam wybrać trening, dzięki któremu nauczysz się funkcjonalnego ruchu.

Trening sportów uderzanych

Chcę, żebyś wiedziała (wiedział), że kickboxing, boks, czy muaythai również można trenować rekreacyjnie. Taki trening to świetna broń na stres i problemy życia codziennego. Jednak jeśli na jakimś etapie zechcesz spróbować swoich sił na ringu, również możesz na mnie liczyć. Na trening możesz umówić się ze mną indywidualnie, możesz również zabrać kolegę, przyjaciela, sąsiada jako sparing partnera.

Trening specjalistyczny

A może jesteś piłkarzem, biegaczem górskim, narciarzem, kolarzem? Jeśli tak, to doskonale wiesz, jak istotną rolę w Twoim przygotowaniu motorycznym odgrywa trening uzupełniający i ukierunkowany. Jeśli chcesz mocniej kopać, wytrwalej biegać, skakać wyżej to oprócz techniki potrzebujesz wytrzymałości, koordynacji i zręczności całego Twojego ciała. Nie bądź dobry w tym co robisz, bądź najlepszy.

Trening na wolnych ciężarach

Wyobraź sobie trening, w którym liczy się dokładność, każdy centymetr, kąt nachylenia, pojedynczy oddech. Trening techniczny do którego będziesz chciała (chciał) wracać niezależnie od stopnia wtajemniczenia. Ciężary wcale nie są wolne, ciężary są ciężkie i również podlegają teorii grawitacji. Warto wiedzieć, jak radzić sobie z nimi w sposób bezpieczny, to znaczy poprawny technicznie. Podnoszenie ciężarów uczy precyzji, cierpliwości, skupienia i uważności, co jest idealnym mentalnym narzędziem do odnoszenia sukcesów również w życiu zawodowym. Główną bazą treningu są kattlebells, dwubój olimpijski i trójbój siłowy.

Współpraca ze zorganizowanymi grupami

Warsztaty dla dzieci, szkolenia dla zawodowych sportowców, treningi w ramach imprez integracyjnych mogą być świetną inwestycją na własny rozwój.

Treningi Specjalistyczne

Treningi specjalistyczne skierowane są dla sportowców różnych dyscyplin chcących uzupełnić swoją rutynę treningową o ukierunkowane ćwiczenia specjalistyczne mające na celu poprawę koordynacji, siły, wytrzymałości całego ciała.
Treningi specjalistyczne mogą być prowadzone jako regularny trening uzupełniający lub warsztaty podczas wyjazdów drużynowych, spotkań kadry, zgrupowań. Prowadzę również konsultacje trenerskie dla zawodowców oraz rozpisuję treningi do pracy we własnym zakresie.

Szkolenia dla Firm

Pracuję również dla firm i korporacji, gdzie organizuję szkolenia z zakresu poprawy komfortu pracy biurowej, a co z a tym idzie wydajności i efektywoności (odpowiednia technika siedzenia, ćwiczenia, które można wykonywać w pracy, sposoby radzenia sobie ze zmęczeniem, uproczywym stresem).
Organizuję również sportowe warsztaty podczas imprez integracyjnych. Prowadzę treningi tak, aby zapewnić wysoki poziom wrażeń. Celem warsztatów jest zbudowanie współpracy i komunikacji w grupie, która przekłada się na pozytywne relacje między pracownikami.

Warsztaty Charytatywne

Doskonale wiem, że lekko nie jest i o marzenia trzeba walczyć, dlatego od kilku lat współpracuję z fundacjami, stowarzyszeniami i instytucjami miejskimi, dla których prowadzę warsztaty sportowe charytatywne dla różnych grup wiekowych.
Jeśli pracujesz z dziećmi, młodzieżą lub seniorami i szukasz dla nich ciekawych warsztatów, pomysłów na spędzenie czasu wolnego,  napisz. Z przyjemnością pomogę.
Dobra karma wraca, dbajmy więc o to, żeby ją regularnie rozdawać 🙂

Przyjaciele

Mam przyjemność przedstawić ci kilku fantastycznych fachowców, z którymi współpracuję.

Ewa Warlewska
Najlepsza psychoterapeutka

www.warlewska.pl

Daniel Kawka
Jeśli rehabilitacja, to tylko u Daniela 

www.rehabilitacjabielsko.pl

Ewa Nitka-Dudzik
Joga, to jej drugie imię

www.ewanitka.com

Marcin Tomczyk
Mistrz Świata Muaythai

www.marcintomczyk.pl

Aneta Okupska-Pońc
Człowiek o wielkim sercu 

www.topolej.pl

Oliwia Płaczek
Dietetyczka z pasją

www.fitclinicdietetyk.pl

Urszula Kluz-Knopek
Więcej niż graficzka

www.studiobaklazan.pl

Łukasz Kotarski
Przyjaciel, prawnik

www.kotarska.com.pl

Od czego zacząć?

Prawdopodobnie właśnie zastanawiasz się, czy to miejsce jest dla Ciebie? Być może to Twoje pierwsze spotkanie ze sportem i samo zdjęcie sztangi powoduje dreszcze na Twoich plecach i myśli typu „przecież ja nie chcę wyglądać jak Pudzian”.
Być może jest zupełnie inaczej, od wielu lat trenujesz profesjonalnie inne dyscypliny sportu i szukasz treningu uzupełniającego. Jest jeszcze inna opcja: chcesz po prostu spędzić miło czas, odstresować się, a przy okazji zrzucić kilka zbędnych kilogramów.
Nie mam pojęcia, jaki jest cel Twojej pierwszej wizyty: może chcesz schudnąć, może planujesz maraton, chcesz poprawić swój rekord w martwym ciągu, albo chcesz poprawić mobilność w stawach. Ba! Może nawet Ty tego nie wiesz!

Pierwsze spotkanie z trenerem personalnym.

Dlatego tak ważne jest pierwsze spotkanie, podczas którego porozmawiamy o oczekiwaniach i celach. Na spotkaniu ustalimy ilość treningów w tygodniu i miejsce. Najważniejszą kwestią będzie zdiagnozowanie problemów i zastanowienie się nad ukierunkowanymi rozwiązaniami. Spotkajmy się, porozmawiamy. Doradzę ci najlepszą ścieżkę rozwoju.

Znajdziesz mnie też tu:

Cennik treningów personalnych

Trening indywidualny (60 min)

Plan treningowy dopasowany jest do Twoich potrzeb, celów i możliwości. Pracujemy indywidualnie (1+1). Miejsce i ilość treningów, cele treningowe wyznaczamy podczas pierwszego spotkania. 

  • trening jednorazowy – 200zł
  • pakiet 4 treningów – 600zł (4 x 150zł) – minimum 1 trening w tygodniu
  • pakiet 8 treningów – 960zł (8 x 120zł) – minimum 2 treningi w tygodniu
  • stała współpraca (po minimum 3 miesiącach wspólnej pracy) 100zł trening

Płatność z góry za cały pakiet.


Do cen należy doliczyć ewentualne koszty (dojazd, wynajem sali, siłowni, basenu itp.). W przypadku treningów w domu klienta, zapewniam cały niezbędny sprzęt do przeprowadzenia profesjonalnego treningu. 

Trening on-line (60 min)

Trening bez wychodzenia z domu podczas którego wspólnie wykonujemy zestawy ćwiczeń dopasowane do Twoich możliwości i celów. 

  • trening jednorazowy – 170zł
  • pakiet 4 treningów – 480zł (4 x 120zł)  – minimum 1 trening w tygodniu
  • pakiet 8 treningów – 720zł (8 x 90zł)  – minimum 2 treningi w tygodniu
  • stała współpraca (po minimum 3 miesiącach wspólnej pracy) 70zł trening

Płatność z góry za cały pakiet.


Do przeprowadzenia treningu potrzebna jest kamera  i mikrofon. 

Konsultacje on-line (45 min)

Audio lub wideo konferencja dotycząca konsultacji planów treningowych, pomocy w doborze zestawów ćwiczeń do pracy we własnym zakresie, diagnostyka aparatu ruchu, pomocy w doborze aktywności fizycznej dostosowanej do potrzeb i stylu życia konkretnej osoby

  • konsultacja – 50zł


Do przeprowadzenia konsultacji potrzebny jest mikrofon (ewentualnie kamera). 

Napisz, zadzwoń

Pierwszy trening jest niezwykle ważny, dlatego z przyjemnością odpowiem na każde Twoje pytanie.

Marcin Koszczyński | Trener personalny Ustroń
marcin.koszczynski@gmail.com
669 700 241

Gdzie odbywają się treningi?

Indywidualne treningi prowadzę na terenie całego Podbeskidzia (Ustroń, Wisła, Cieszyn, Skoczów i Bielsko-Biała). Bardzo często dojeżdżam do miejsca zamieszkania mojego podopiecznego. Treningi mogą odbywać się w domu, na sali treningowej, w pracy lub na świeżym powietrzu. Miejsce treningu ustalam wspólnie z podopiecznym w zależności od potrzeb.

Treningi grupowe odbywają się w Gimnazjum nr 1 w Ustroniu. Po więcej szczegółów zapraszam na stronę wolf-team.pl

Warsztaty specjalistyczne i szkolenia dla firm organizuję w zależności od potrzeb na terenie całej Polski ze szczególnym uwzględnieniem Poznania, Warszawy i Katowic. Zapraszam do kontaktu w sprawie ustalenia charakteru szkolenia tudzież warsztatów i zsynchronizowania kalendarzy.

Nie zwlekaj. Zadzwoń.